Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Τι θα έλεγε ο σκύλος σας αν μπορούσε να σας μιλήσει.

Τι θα έλεγε ο σκύλος σας αν μπορούσε να σας μιλήσει.
1. Πιάσε το μόνος σου! ΕΣΥ το πέταξες, γιατί εγώ θα πρέπει να πάω και να στο φέρω;

2. (Ενώ γλείφει τον εαυτό του) "Χα χα! Το μόνο που επιθυμείς είναι να μπορούσες να το κάνεις κι εσύ!"

3. Μυρίζω μπέικον, μπέικον, μπέικον, μόνο ένα πράγμα μυρίζει όπως το μπέικον και είναι το μπέικον!

4. Γιατί δεν φέρνεις μόνος σου τη δική σου εφημερίδα;

5. Θα πιάσω την ουρά μου... θα πιάσω την ουρά μου... θα πιάσω την ουρά μου...

6. Ωωωω… Δεν νοιώθω καλά… Γαβ! Κοίτα, περισσότερα τρόφιμα!

7. Ειλικρινά, η αναπνοή σου είναι χειρότερη από τη δική μου.

8. Τα ξέρω όλα Γιώργο για τη γυναίκα που συναντάς κρυφά τα απογεύματα. Μπορώ να τα πω όλα στη γυναίκα σου, ή θα μου δώσεις κροκέτες;

9. Ωωω!!!Μια μπάλα! Πέτα μου τη μπάλα… Πέτα μου τη μπάλα… Πέτα μου τη μπάλα…

10. Θα σας πείραζε να χρησιμοποιήσω τον καναπέ σας;

11. Μπορεί κάποιος να διώξει αυτό το 4 ετών παιδάκι, μακριά από μένα; Για όνομα του Θεού!

12. Γεια σου όμορφη! Μπορώ να ακουμπήσω το πόδι σου;

13. Γιατί έχετε κολλήσει με τις κροκέτες; Δε μπορείτε να πάρετε και καμιά μπριζόλα;

14. Δε με ενδιαφέρει πόσο χαριτωμένο είναι. Εμένα κανείς δεν μου έκανε κούρεμα όπως στο κανίς!

15. Αν με ευνουχίσεις, θα σε σκοτώσω!!!

16. Γιούπι-γιούπι-για-για- γιούπι-γιούπι-για-για…

17. Αγόρασε μια γάτα αν τολμάς.

18. Κατουράω… Μπορώ να έχω προστασία της ιδιωτικής μου ζωής;

19. Να ζει κανείς ή να μη ζει; Ιδού η απορία…

20. Ωχ Θεέ μου, το σαπούνι με καίει!!

21. Με συγχωρείτε, αλλά μυρίζουν τα πόδια σας.

22. Φίλε, καλό είναι αυτό το νερό της βρύσης, αλλά το νερό της τουαλέτας δεν υπάρχει!

23. Δεν είναι εξαπάτηση, αν και τα τέσσερα πόδια είναι στο ίδιο άτομο.

24. Αααχ! Μου αρέσει να ξαπλώνω σε απαλά και μαλακά πράγματα.

25. Μπορώ σας παρακαλώ να καθίσω μαζί σας στο τραπέζι; Υπόσχομαι ότι δεν θα δαγκώσω.