Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Πόσα σκυλιά χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα;

Πόσα σκυλιά χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα;
Πόσα σκυλιά χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα;

  • Γκόλντεν Ριτρίβερ:
"Ο ήλιος λάμπει, η μέρα είναι μικρή, έχουμε ολόκληρη τη ζωή μπροστά μας, και εσείς ανησυχείτε για μια ηλίθια καμένη λάμπα;"

  • Κόλει: 
"Μόνο ένα, εγώ! και θα αντικαταστήσω οποιαδήποτε καλωδίωση χρειαστεί."

  • Ντατσχάουντ:
"Δεν μπορώ να φτάσω την ηλίθια λάμπα!"

  • Πούντλ:
"Εγώ απλώς θα το πω στο Κόλει , και θα το κάνει. Μόλις τελειώσει με την αλλαγή της λάμπας θα έχουν στεγνώσει και τα νύχια μου."

  • Λαμπραντόρ:
«Ω, εγώ, εγώ! Σε παρακαλώωωωω, επιτρέψτε μου να αλλάξω τη λάμπα! Μπορώ; Μπορώ; Ε; Ε; Μπορώ;"

  • Κόκερ Σπάνιελ:
"Γιατί να την αλλάξετε; μπορώ να κατουρήσω στο χαλί ακόμα και στο σκοτάδι."

  • Γερμανικός Ποιμενικός:
"Πρώτα τοποθετήστε όλες τις λάμπες σε ένα κύκλο..."

  • Αγγλικός Ποιμενικός:
"Λάμπα; Ποια λάμπα; Αυτό το πράγμα που μόλις έφαγα ήταν μια λάμπα;"